7 תשובות
זה הגיוני די נדיר אבל
שואל השאלה:
חלב אני אגיד לך מה, אני ממש סוף החודש בן 18 ואני 1.68
ואני מבואס טילים מזה כל יום.
אבא שלי 1.70 -71
וכאילו רציתי לדעת מה הסיכוי שאולי אתפוס עוד ס"מ - שניים - שלוש וזהו.
מבאס רצח לחשוב שאני אשאר ככה כל החיים
חלב אני אגיד לך מה, אני ממש סוף החודש בן 18 ואני 1.68
ואני מבואס טילים מזה כל יום.
אבא שלי 1.70 -71
וכאילו רציתי לדעת מה הסיכוי שאולי אתפוס עוד ס"מ - שניים - שלוש וזהו.
מבאס רצח לחשוב שאני אשאר ככה כל החיים
אנונימי
שואל השאלה:
פדיחה מישהי בגילי אותו גובה כמו שלי
אני מת להיות לפחות 1.70
פדיחה מישהי בגילי אותו גובה כמו שלי
אני מת להיות לפחות 1.70
אנונימי
אני בן 18 עוד חודש וחצי ואני 1.63
עזוב אחי הכל בסדר
עזוב אחי הכל בסדר
אנונימי
דרך אגב
חברה שלי 1.75
קצת מוזר בהתחלה אבל מתרגלים
והיא מדהימה רצח
חברה שלי 1.75
קצת מוזר בהתחלה אבל מתרגלים
והיא מדהימה רצח
אנונימי
שואל השאלה:
בונאה אחי פשיי זה הפרש יחסית גדול ^
אז לא לכל הבנות זה מפריע נמוך, הלוואי והיית יכול לשלוח לי הודעה בפרטי מרגיש צורך ויותר נורמלי לדבר שמה חח
בונאה אחי פשיי זה הפרש יחסית גדול ^
אז לא לכל הבנות זה מפריע נמוך, הלוואי והיית יכול לשלוח לי הודעה בפרטי מרגיש צורך ויותר נורמלי לדבר שמה חח
תכלס,אבל יש לי סיבות להשאר אנונימי
טיפ ממני,זה התחיל ממש שונה צריך שהיית מתאר לעצמך,לא התחלתי איתה ברחוב או משהו
הכרתי אותה קצת לפני והייתי איתה השניה לה ממש ממש קשה ותמכתי בה
שנינו לא חשבנו על זוגיות ואז זה פשוט....קרה להרגיש נכון מהרגע הראשון ולא היה מוזר לרגע
טיפ ממני,זה התחיל ממש שונה צריך שהיית מתאר לעצמך,לא התחלתי איתה ברחוב או משהו
הכרתי אותה קצת לפני והייתי איתה השניה לה ממש ממש קשה ותמכתי בה
שנינו לא חשבנו על זוגיות ואז זה פשוט....קרה להרגיש נכון מהרגע הראשון ולא היה מוזר לרגע
אנונימי
באותו הנושא: