5 תשובות
כן
אני לא אוכלת מעל שש ויש שינוי
אני לא אוכלת מעל שש ויש שינוי
שואל השאלה:
למה לא מומלץ
למה לא מומלץ
אנונימית
תראי זה לא הכי מומלץ
אבל אני אישית פשוט לא רעבה ,קשה לי לאכול בשעות כאלו כי אז יש לי כאבי בטן
אבל אני אישית פשוט לא רעבה ,קשה לי לאכול בשעות כאלו כי אז יש לי כאבי בטן
שואל השאלה:
אני חייבת לרזות בדחיפות ואני לא מצליחהה
אני חייבת לרזות בדחיפות ואני לא מצליחהה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי עוד מעט נשף ואני חייבת לרזות
יש לי עוד מעט נשף ואני חייבת לרזות
אנונימית
באותו הנושא: