5 תשובות
כן
אני לא אוכלת מעל שש ויש שינוי
שואל השאלה:
למה לא מומלץ
אנונימית
תראי זה לא הכי מומלץ
אבל אני אישית פשוט לא רעבה ,קשה לי לאכול בשעות כאלו כי אז יש לי כאבי בטן
שואל השאלה:
אני חייבת לרזות בדחיפות ואני לא מצליחהה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי עוד מעט נשף ואני חייבת לרזות
אנונימית