7 תשובות
לא 0.0
כאילו... רק אם קיימת יחסי מין ולא היו אמצעי מניעה ועשית בדיקה ויצאת חיובית
יש מצב שזה סתם בעיה ההורמונים או שהוא לא סדיר את צריכה לעשות בדיקה...
שואל השאלה:
כן קימנו יחסי מין לפני כחודשים
לא עשיתי בדקת הריון תאמת
המחזור תמיד סדיר אצלי
אנונימית
ממליצה לך לעשות בדיקה כדי להיות בטוחה
לדעתי זה כן הריון אבל תבדקי
תבדקי אצל רופא
שואל השאלה:
רופא נשים הכוונה שלך?
אנונימית
לא יודעת תבדקי אצל הרופא נשים שלך