6 תשובות
זה לא תירוץ. זה מובן לגמרי שנעלבת.
שואל השאלה:
אמא שלי בכלל חשבה כבר שאין חינה
והיא גם לא תגיד לה על זה כלום שזה הכי כואב
אמא שלי בכלל חשבה כבר שאין חינה
והיא גם לא תגיד לה על זה כלום שזה הכי כואב
אנונימית
לפחות את יכולה לדבר איתה ולשאול את הרגשתה. זאת אחותה אז אני מניחה שאולי זה כן יצא בסוך וחשוב שידברו על זה במקום לשמור.
זה באמת מסריח ומעליב.
מה הקטע שלה?
לדעתי תזרקי איזו עקיצה
מה הקטע שלה?
לדעתי תזרקי איזו עקיצה
חח אז מה גם סבתא שלי חולת סכרת וגרה שלוש שעות מכל מקום והיא לא יכולה ללכת כמעט מה הקשר? זה מרגיש כמו נידוי, מי לעזאזל לא מזמין משפחה לחינה
מעליב ממש...
באותו הנושא: