7 תשובות
להגיד תאמת
שואל השאלה:
אני אחת שלא אוהבת להתלונן בפני אחרים.. זה למה אני לא יודעת מה לענות
אנונימית
תגידי את האמת, שלא ישנת טוב אבל את מרגישה בסדר
פשוט לומר איך ישנת מה קשה
שואל השאלה:
^^מה עשיתי בזה? חחח
עדיף להגיד כבר ישנתי טוב
אנונימית
שואל השאלה:
^אני לא יודעת, הוא מצידו מנסה כמה שיותר ליצור שיחה.
אנונימית