9 תשובות
החכחכחגחג בסטי את מהממת כמו שאת סימני מתיחה זה מושך ומושלם והכי חשוב אנושי *לכולן כמעט יש את זה* תלכי איתם בביטחון ורק שתדעי שמלא מוצאים את זה ממש סקסי (למרות שאת לא צריכה ללכת עם בגד ים בשביל אחרים אלא רק בשביל עצמך)
אנונימית
תשימי בגד ים ותלכי איתו כמו באד ביצ'
אנונימית
סימני מתיחה זה באמת לא כזה נורא אבל אם זה כזה מפריע לך תלבשי שורט זה אחלה
שואל השאלה:
אבל אז אני היחידה שתילבש שורט
אבל אז אני היחידה שתילבש שורט
אז מה, אני כשאני הולכת לים אני הולכת עם שורט לפעמים
תראי אהובתי סימני מתיחה זה דבר נורמאלי לחלוטין וגם לגברים יש סימני מתיחה לא רק לנשים, ככה הגוף שלנו פועל ככל שאנחנו גדלות או משמינות בצורה מהירה הגוף שלנו מתמתח יותר ואז נוצר סימן מתיחה וזה בסדר גמור וגם בגיל ההתבגרות שזה לכל נערה לפעמים קצת יותר ולפעמים קצת פחות כאשר אנחנו גדלות אז זה לאט לאט פוחת אבל לא נעלם, שום דבר בגוף שלנו הכי פורפורציונלי או מושלם כי הוא לא אמור להיות ככה וזה מה שיפייפה בגוף שלנו וזה שאנחנו לא מושלמים הופך אותנו למושלמים.
אז אני מנסה לומר תאהבי את זה ותהיי "גאה" שיש לך את זה כי זה יפייפה ונורמאלי ומעצים ואפילו גם לי יש כמה סימני מתיחה בישבן ואני אוהבת את זה, אני לא אשקר אם כששמתי לב לזה לא שנאתי את זה כי כן שנאתי את זה אבל למדתי לאהוב את זה ולקבל את זה כי מה הולך לצאת לי מזה שאני אשנא משהו ככ נורמלי שאני לא יכולה לשלוט בו אז אני רוצה שתאהבי את עצמך ואת זה ובאמת תלמדי לקבל גם את הדברים ה"פחות יפים" שהגוף שלנו מראה לנו כי אין לנו ברירה אלא לאהוב את זה כי יש לנו עוד אופציה אחת וזה לשנוא את זה וזאת אופציה שלא ממש תעשה לנו טוב עם עצמנו ורק תגרוע לנו ותעשה לנו רע, את יפייפיה, תאהבי את עצמך.
3> 3> 3>.
אז אני מנסה לומר תאהבי את זה ותהיי "גאה" שיש לך את זה כי זה יפייפה ונורמאלי ומעצים ואפילו גם לי יש כמה סימני מתיחה בישבן ואני אוהבת את זה, אני לא אשקר אם כששמתי לב לזה לא שנאתי את זה כי כן שנאתי את זה אבל למדתי לאהוב את זה ולקבל את זה כי מה הולך לצאת לי מזה שאני אשנא משהו ככ נורמלי שאני לא יכולה לשלוט בו אז אני רוצה שתאהבי את עצמך ואת זה ובאמת תלמדי לקבל גם את הדברים ה"פחות יפים" שהגוף שלנו מראה לנו כי אין לנו ברירה אלא לאהוב את זה כי יש לנו עוד אופציה אחת וזה לשנוא את זה וזאת אופציה שלא ממש תעשה לנו טוב עם עצמנו ורק תגרוע לנו ותעשה לנו רע, את יפייפיה, תאהבי את עצמך.
3> 3> 3>.
ו..? זה יפה, את יפה
להרבה אנשים יש זה ממש לא סיפור
רק לדעתי סימני מתיחה זה מהמם
באותו הנושא: