6 תשובות
וטפ איך אפשר לעשות בלי מים זה דוחה
אני עושה ככה מאז שאני ילדה ושותה את זה עם כפית את הגושים ); אופסי?
כשאני מכינה שוקו חם אני שמה מים חמים
כשאני מכינה שוקו קר, אז שוקולית, קצת חלב, מערבבת שלא יהיו גושים ואז מוסיפה עוד חלב
וקרח
זה בטח אותם אנשים ששותים קפה על בסיס חלב
שואל השאלה:
יואוו איך אפשר לעשות בלי מים
שואל השאלה:
אוי כן חחחחחחח ומלא סוכר