6 תשובות
המאה ויש סדרה גם
שואל השאלה:
התחלתי לראות את הסדרה.
הספר עדיף?
התחלתי לראות את הסדרה.
הספר עדיף?
לא קראתי את האמת
אגדה (מרי לו)
זה קצת שונה אבל זו סדרה מעולה
ואם את רוצה משהו ממש בסגנון של משחקי הרעב, אז ארנה 1, זה ליטרלי אותו ספר עם טיפה שינויים בעלילה
זה קצת שונה אבל זו סדרה מעולה
ואם את רוצה משהו ממש בסגנון של משחקי הרעב, אז ארנה 1, זה ליטרלי אותו ספר עם טיפה שינויים בעלילה
שואל השאלה:
^^אוקיי, תודה:))
^^אוקיי, תודה:))
מפוצלים הספר הראשון טוב
וה100 אני יותר ממליצה על הסדרה מהספר
וה100 אני יותר ממליצה על הסדרה מהספר