7 תשובות
אני צליאקית, שוטי.
שואל השאלה:
ישש
איפה סימנת את זה שיש לך צליאק בשאלון הרפואי באתר?
אני לא מצליחה להבין איפה לסמן את זה, זה לא באלרגיות ולא במחלות מעיים, משהו שם מוזר
ישש
איפה סימנת את זה שיש לך צליאק בשאלון הרפואי באתר?
אני לא מצליחה להבין איפה לסמן את זה, זה לא באלרגיות ולא במחלות מעיים, משהו שם מוזר
אני לא ציליאקית אבל יכול להיות שיש שם מקום להערות או משהו
בעיקרון באלרגיות, זאת טכנית אלרגיה לגלוטן או בהערות.
שואל השאלה:
זאת לא בדיוק אלרגיה, אבל בטפסים שמבקשים להעלות על האלרגיה זה טפסים של רופא אלרגיה ובדיקות אלרגיה, צליאק נבדק אחרת בכלל
זאת לא בדיוק אלרגיה, אבל בטפסים שמבקשים להעלות על האלרגיה זה טפסים של רופא אלרגיה ובדיקות אלרגיה, צליאק נבדק אחרת בכלל
איזה קטע..בכל מקרה תצייני את זה איפשהו שם, לא מורידים פרופיל על צליאק.
שואל השאלה:
כן זה ממש מוזר, את זוכרת אולי מה סימנת?
כן זה ממש מוזר, את זוכרת אולי מה סימנת?
באותו הנושא: