5 תשובות
טוב אחותי מה שתגידי
אנונימית
כי הוא גבר.
אנונימי
1. זה שהוא שוביניסט לא אומר שהוא מטומטמם.
2. גם אם הוא לא חכם יכול להיות שאת עוד פחות חכמה ממנו, זה שאת לא שוביניסטית לא אומר שאת בהכרח חכמה.

אין בשאלה שלך שום לוגיקה
שואל השאלה:
אבל הוא שוביניסט ולשוביניסטים אין שכל
אנונימית
זה שמישהו אוהב לעשות כיף ולהתבדח לא אומר שהוא טיפש
אנונימית
באותו הנושא: