6 תשובות
תגידי לה מה שכתבת פה. לא לקחת קשה לדעתי, גם אני באיזשהו שלב הייתי מתעצבנת.
את לא לוקחת קשה, מה את המשרתת שלה?
אם היא הדפיסה שתקח את זה בעצמה, חצופה.
הגיוני.
כאילו אני מבינה למה היא מבקשת ממך אבל זה לא סבבה כשזה דבר קבוע כל פעם שהיא מדפיסה או שאת צריכה לקום להביא לה (הייתי מבינה אם היא הייתה יושבת בעמדה 2 מטר ממך ואז את רק מעבירה לה מהיד) לחדר אחר.
תסבירי לה שזה לא בסדר או שפעם הבאה תגידי לא
שואל השאלה:
אין לי בעיה פעם אחת פעמיים אבל אני לא אביא כל פעם -.-
וזאת מישהי שהיא די אחראית עליי אבל עדיין זה לא מצדיק
אנונימית
ברור, זה מה שאמרתי שזה סבבה אם זה כאילו פעם ביום ככה אבל לא באופן קבוע. שתקום תיקח לעצמה, היא אחראית עלייך אבל את עדיין יכולה להגיד לה שלא מתאים לך בדרכים שלא יפגעו בך
ברור שזה הגיוני זה כל פעם זו לא אחריות שלך להביא לה
אנונימי