8 תשובות
שואל השאלה:
ונס קפה לא קפה שחור
ונס קפה לא קפה שחור
כן. התחלתי בגיל 11 אתה נורמלי
כן, זה בסדר
כמה שזה נשמע מיתוס
חבר שלי עשה את זה ונשאר נמוך למרות שכל המשפחה שלו גבוהה
חבר שלי עשה את זה ונשאר נמוך למרות שכל המשפחה שלו גבוהה
זה ממש לא נכון ^^^
נס קפה? אז הכל סבבה חחח אני שותה מגיל 10 בערך חחח
כן
שואל השאלה:
לגבי גובה אין מה לדאוג
אני מטר 81 כיתה ז'...
לגבי גובה אין מה לדאוג
אני מטר 81 כיתה ז'...
באותו הנושא: