9 תשובות
כן אני לא אוהב את המילה קראש ולא אקס
זין שלי כל המילים האלה
מי בכלל החכם בתחת שהמציא את המילה הזאת? זה בכלל מילה של אנגלית
לא אוהב את המילה הזאת.
חד משמעית.
גם המילה חבר/ה לדעתי.
לדוגמה לי יש "חברה" אבל אני לא קורא לה ככה, אני קורא לה בת זוג.
מרגיש לי שכאומרים חברה זה מוריד מהערך והמשמעות והרצינות שבדבר.
כן נכון אבל אין לך דרך אחרת להגדיר את זה טיפה שונה
כן. מסכימה לחלוטין.
אני מעדיפה את המילה "הדלקות" או "מוצא חן".
לדעתי המונח "קראש" הוא מוגזם מדי ולא מבטא את הרגש בצורה בוגרת וישירה.
כנל
אני אומרת או שאני בקטע של מישהו או שהוא בן זוג שלי. המילה "חבר" היא רק בשביל חברים, כי להציג בחור שאת מכירה מגיל 0 בתור "ידיד" רק בשביל לא להיות במצב שחשבו שאתם ביחד מביך.
בטח. 100 אחוז צודקת.
זה סלאנגי מידי ויש מילים יפות יותר לבטא אהבה כלפי מישהו
אנונימית
גם לי לא יודעת למה גם המילה חבר במקום בן זוג נותנת לי את ההרגשה הזאת או ידיד במקום חבר טוב..
I: