9 תשובות
אני בוכה מהניסוח
ולשאלה: להירגע, שעה לפני הטסט לחזור בקטנה על תמרורים וכל זה
בהצלחה:)
אנונימית
לא יודעת לא עשיתי טסט אבל
כושילרבאק בהצלחה
אני ממליץ ללחוץ על הגז עד הסוף,לוודא שאתה על הילוך 6 או אם אין 6 אז 5 ואז כשאתה מגיע ל200 קמש או יותר תתקע בקיר
/..
שואל השאלה:
אז בקיצור מזל שאני לא על הלוכים כי הייתי מקשיבה לך
מה למה לא על ידני?
/..
שואל השאלה:
למה כן זה סתם יותר מסובך
שואל השאלה:
לי לפחות
טוב נו בחירה שלך ללכת על הקל ולא מאתגר והמשעמם
/..
שואל השאלה:
בנהיגה אני מעדיפה ללכת על"הלא מאתגר והמשעמם" כמו שאת קורא לזה
עזוב נו יש לי את הבחירות שלי ואני רוצה לעבור טסט ראשון אז כן הרבה יותר קל לעבור ראשון באוטומט