4 תשובות
תלוי איזה משחק זה.
אני ממליץ לך אולי לעדכן את הדרייברים של הכרטיס מסך שלך
תלוי במשחק, אם במקרה זה tf2 אפשר להוריד קונפיג מיוחד לזה
שואל השאלה:
אוברווטץ...
שואל השאלה:
הכל אצלי ברזולוציה הכי נמוך, סוגר הכל לפני משחק ואני כבר שנתיים משחק בלי אפקטים במשחק