9 תשובות
מה קרה?
את יכולה אצלי
מוזמנת
לא יכולה לענות, חסרים לי שני פרחים, ממש מצטערת ... ❤
וואי אחותי מה קרה??
תקשיבי מי אם לא אני מכירה מה זה שאמא שלך פשוט צבועה בקטע אחר
שפאקינג אין אם מי לדבר ואז הם עוד מתפלאים שאנחנו לא מספרות להם כלום או שאנחנו כל היום בחדר... וזה פאקינג נמאס.. אם את צריכה לדבר אני פה❤❤ לפרוק הכל תאמיני לי שאני הכי אבין בעולם אחותי
אם את צריכה שלחי הודעה אני אשמח לדבר❤
תקשיבי מי אם לא אני מכירה מה זה שאמא שלך פשוט צבועה בקטע אחר
שפאקינג אין אם מי לדבר ואז הם עוד מתפלאים שאנחנו לא מספרות להם כלום או שאנחנו כל היום בחדר... וזה פאקינג נמאס.. אם את צריכה לדבר אני פה❤❤ לפרוק הכל תאמיני לי שאני הכי אבין בעולם אחותי
אם את צריכה שלחי הודעה אני אשמח לדבר❤
אצליי
תמיד פנויי
הכל טוב והכל יעבור
תמיד מוזמנת לדבר .
באותו הנושא: