11 תשובות
לאף אחד לא אכפת ממותגים
למה שזה יוריד לי
למי שזה מוריד זה ככ מביך
ברור שמוריד!
זה אומר שהיא באה ממעמד הפועלים ואני לא מוכן שחברה שלי תהיה ממעמד כזה
אנונימי
אני לובש דברים מאלי אקספרס לא אכפת לי ממותגים
לא
אנונימי
כמובן
ממש מוריד
אנונימי
מותגים זה רק פוזות של ערסים. כל עוד בגד יפה נוח ונקי לא צריך יותר, מותגים זה סתם ביזבוז כסף ולפעמים על דברים שבכלל לא יפים. אם בן אדם יוריד לו שאת לא כולך מותגים אז הוא בן אדם שטחי ואת לא צריכה אותו.
מי האידיוט שזה יוריד לו
אם זה באמת מוריד למישהו זה ממש משונה
למה שזה יוריד להם שיש לך רק שני מותגים? אולי די, זה די טיפשי.
סתם שופוני של ערסים. מכיר ילד שכל הבגדים שלו חברות הכי יקרות שאפשר לדמיין, רולקס, אבא נוסע במרצדס, איפה הוא גר? פאקינג דירת 2 חדרים צמוד למפעל תעשייתי ובית קברות, הוא גר במזבלה של העיר אבל העיקר בא כל יום עם נעל של דולצ'ה. סתם מגעיל אז לשאלתך, אני אעריך אישה שמעריכה אופי או חכמה ולא מותגים.
אנונימי