11 תשובות
עושה להם טוב בנשמה בלעדיהם מה ישאלו בבגרות?
אגב לפעמים הם גם שוחים 6 שעות נגד הזרם של נהר ואז משיגים אופנוע ים באמצע הדרך איכשהו
זה כיף ללכת ברגל
סיפור חיי
לאדעת אחי כולם שם על סמים עם התמכרות לניקוטין אני לא אתפלא אם הם ימותו בדרך
^היי היי מהזה ההכללה הזו לפי השאלה בהסתברות רק 30% מעשנים ורק 60% שותים אלכוהול!
אבל מתוך ה30% המעשנים 10% גם שותים
^מתוך ה10 אחוזים ששותים 3 אחוזים מהם שותים בירה
^מתוך ה3 רק אחוז אחד שותים גולדסטאר
^וה2 אחוז האחרים שותים בירה קורונה
^ אבל רק 0.5 אחוז מהם אובחנו כחולים בקורונה
טם טם טם!!
מסקנה: להסתכל ימינה ושמאלה כשחוצים את הכביש, אף פעם לא תדעו מתי יעבור לידכם חולה קורונה אלכוהוליסט עם התמכרות לניקוטין שהולך ברגל כבר 10 שעות