5 תשובות
לא הייתי הולכת
ונורמלי ללכת עם גינס לבן
ונורמלי ללכת עם גינס לבן
אישית אני לא אוהבת גינסים לבנים מקטע של טעם אישי, אבל זה נורמלי לחלוטין. בימים שהייתי עוד בבית ספר היו הרבה כאלה.
בעיקרון כן אבל אני לא אוהבת גינסים לבנים
את האמת שאני פחות מתחברת לג'ינס לבן עם פס אדום וחולצה אדומה בכללי אבל נגיד סתם ג'ינס לבן וחולצה אפורה או שחורה או משהו זה יפה
לי אישית אין אומץ ללבוש חולצה אדומה למרות שזה ממש יפה אבל איפשר גם ללבוש חולצה שחורה נראלי
באותו הנושא: