7 תשובות
כן
שואל השאלה:
עם סימן שאלה או בלי
עם סימן שאלה או בלי
אנונימית
אחת בלילה..
למה לא
למה לא
כן
שואל השאלה:
עם סימן שאלה או בלי
עם סימן שאלה או בלי
אנונימית
תכתבי כזה
היי מה איתך ?
הןא כנראה יענה בסדר או משהו ואז תכתבי לו כזה מה עושה?
היי מה איתך ?
הןא כנראה יענה בסדר או משהו ואז תכתבי לו כזה מה עושה?
כן אבל "מה תה עושה" חמוד כזה
באותו הנושא: