30 תשובות
שואל השאלה:
צבע עיניים כמו בתמונה
צבע עיניים כמו בתמונה
אנונימי
וואו צבע עיניים נדיר
אתה יכול להיות כל מה שתארת יחתיך על אבל גם באותה המיגה מכוער זה נורא תלוי אבל מעבר לזה זה הרבה יותר תלומ באופי
אנונימית
יא יש לי גם עיניים כאלה
שואל השאלה:
אבל בכללי התיאור.. אני לא כל כך מרוצה... זה פחות איך שהייתי רוצה להראות
אבל בכללי התיאור.. אני לא כל כך מרוצה... זה פחות איך שהייתי רוצה להראות
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית, מה עוד לתאר כי שתוכלי לתת חוות דעת? בלי נמשים, נקודת חן קטנה קצת מעל השפתיים, שפתיים יחסית עבות
אנונימית, מה עוד לתאר כי שתוכלי לתת חוות דעת? בלי נמשים, נקודת חן קטנה קצת מעל השפתיים, שפתיים יחסית עבות
אנונימי
שואל השאלה:
חח תודה אני מניח
חח תודה אני מניח
אנונימי
לא אוהבת
שואל השאלה:
כן גם אני לא כל כך... תוכלי להגיד למה? אולי להסתפר בתספורת אחרת? משהו שניתן לשינוי...
כן גם אני לא כל כך... תוכלי להגיד למה? אולי להסתפר בתספורת אחרת? משהו שניתן לשינוי...
אנונימי
לי נשמע דווקא סבבה, אבל מבחינתי זה תלוי באופי.
אבל אם מדברים על יופי אני שופטת לפי תווי פנים.
אבל אם מדברים על יופי אני שופטת לפי תווי פנים.
לא אוהבת עינים כחולות ולא תשיער ולא שזוף
אני נורא אוהבת לפי התיאור אבל כנראה בראש אני אדמיין תמונה אחרת מאיך שאתה נראה, בתכלס אני צריכה לראות אותך כדי לשפוט
אנונימית
שואל השאלה:
מעדיף לא לשלוח תמונה של עצמי, אחפש תמונה דומה לי באינטרנט
מעדיף לא לשלוח תמונה של עצמי, אחפש תמונה דומה לי באינטרנט
אנונימי
ברור שלא תשלח תמונה של עצמך חחח אני גם לא מבקשתת רק אומרת שכדי לשפוט באמת צריך לראות בגלח זה זה לא ריאלי לבקש שנשפוט ככה
אנונימית
שואל השאלה:
מאוד דומה לו, רק הצבע עיניים שונה, פחות קוביות ויותר חזה ואף קצת יותר קטן
https://images.app.goo.gl/ipayj1kumxyfxm4k9
מאוד דומה לו, רק הצבע עיניים שונה, פחות קוביות ויותר חזה ואף קצת יותר קטן
https://images.app.goo.gl/ipayj1kumxyfxm4k9
אנונימי
שואל השאלה:
הרבה מחמיאים לי ואומרים לי שזה ממש יפה אבל לא יודע.. אולי זה פשוט פחות הטעם שלי
הרבה מחמיאים לי ואומרים לי שזה ממש יפה אבל לא יודע.. אולי זה פשוט פחות הטעם שלי
אנונימי
מבחינת יופי אתה כנראה מאוד יפה, אבל הכי חשוב זה האופי :)
בעיניי זה נורא יפה, והנה קח ממני חינם משפט שאמרו לי פעם שנורא עזר לי לקבל את עצמי "אתה לא מכוער, אתה פשוט לא הטעם של עצמך" אמרו לי את זה בצחוק אבל זה נורא עוזר לי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אופי נחמד כזה, שנון, רציני כשצריך, יכול ללמוד למבחן נגיד שעות ועוזר לאחרים כשצריך
תודה
אופי נחמד כזה, שנון, רציני כשצריך, יכול ללמוד למבחן נגיד שעות ועוזר לאחרים כשצריך
אנונימי
מדויק
שואל השאלה:
תודה רבה רבה עזרתם לי
תודה רבה רבה עזרתם לי
אנונימי
מה שהיא אמרה כאילו
אבל נשמע שיש לך אופי חמוד
אבל נשמע שיש לך אופי חמוד
בכיף :)
אתה נשמע מושלם בשבילי, תעריך את עצמך טיפה יותר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה חברים וואו לגמרי עשיתם לי את היום, דרך אגב יש אילו שינויים שאתם חושבים שכדאי לי לעשות? בשיער אולי...
גם לגבי חברה לא נעים לי להגיד אבל בערך חצי שכבה שאלה אותי... מה אתם חושבים? כדאי לי לנסות להתחיל? כיתה יא'
תודה רבה חברים וואו לגמרי עשיתם לי את היום, דרך אגב יש אילו שינויים שאתם חושבים שכדאי לי לעשות? בשיער אולי...
גם לגבי חברה לא נעים לי להגיד אבל בערך חצי שכבה שאלה אותי... מה אתם חושבים? כדאי לי לנסות להתחיל? כיתה יא'
אנונימי
חברה אמורה לבוא מתי שאתה מרגיש לנכון, אל תשים על מה שאחרים עושים/אומרים. כשזה יבוא זה יבוא
שואל השאלה:
אם היו לי מספיק פרחים הייתי מביא לכל הודעה שלכם וואו אני מרגיש הרבה יותר טוב :)
אם היו לי מספיק פרחים הייתי מביא לכל הודעה שלכם וואו אני מרגיש הרבה יותר טוב :)
אנונימי
מתי שאתה צריך :)
תתחיל לחקור את השטח אם מרגיש לך נכון :)
אנונימית
שואל השאלה:
חחח בוא ^
חחח בוא ^
אנונימי
באותו הנושא: