2 תשובות
אולי תוכלי להצטרף אליהם אחרי הלימודים? אם לא אז תנסי לשכנע אותם שאת תשלמי אץ כל מה שתפספסי ויום אחרי באמת תשבי בבית ותשלימי ותראי להם שעשית את זה
שואל השאלה:
דיברתי איתן והזכרתי להם כמה אני תלמידה טובה שמשקיעה בלימודים והם הסכימוווו אני בשוק
אנונימית