7 תשובות
במידה ויותר מ 1/3 מהכיתה נכשלה אני חושבת
שואל השאלה:
ואם לא נכשלו?
אנונימית
לא, אני היום עשיתי מבחן ואין מועד ב' :(((
אז לא... אםא אם כן למישהו ספציפי יש סיבה מיוחדת ואז עושים לו מועד ב
אם הודעת שלא תהיה במבחן כן
שואל השאלה:
^^אם נגיד אני אומרת למחנכת לפני המבחן את הסיבה (יש סיבה די מוצדקת) והודיעו על המבחן די ממזמן והייתי היום בפרטני גם אבל לא הצלחתי ללמוד היום יתנו לי לעשות מועד ב?
אנונימית