8 תשובות
אייפון 8 פלוס
יש לי אותו 3 שנים
קיבולת מירבית 77%
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי את האייפון שלי שנה וחצי ו קיבולת שלו 82.. מה אני עושה לא בסדר
אנונימית
זה בגלל העדכונים^
אני נגיד מעדכנת רק מתי שיש עדכון גדול, את כל הקטנים אני לא מורידה כי כל עדכון מוריד בקיבולת
יש לי אותו חצי שנה וקיבולת מרבת 100
אה יש לי אייפון 11
samsung a71
הקיבולת סוללה היא 4500mah
והיא מחזיקה לי למלאא זמן
s21ultra
5000 mah
וואי הs21 ultra נדיר לאמא שלי יש את הs20 ultra והם פשוט טלפונים טובים בהרבה יותר מכול האייפונים הדפוקים האלו