5 תשובות
גם לי זה ככה החברה הכי טובה שלי עברה עיר ואז לא❤ דיברנו מלא זמן ואז היא שלחה לי מזל בו ביום הולדת ומאז אנחנו מדברות ונפגשות מלא
תשלחי הודעה או תתקשרי תשאלי מה קורה תתענייני כזה תגידי לה שהתגעגעת אליה
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו לא דיברנו כבר שנה זה מרגיש לי כאילו אנחנו כבר זרות
אנונימית
תשלחי לה הודעה היא חברה שלך
החברה הכי טובה שלי לא גרה איתי באותו עיר ואנחנו מדברות כל יום
אנונימית
עדיף לעשות משהו ולהתחרט עליו מאשר אף פעם לא לעשות אותו