התחברות הרשמה

כדאי לי לעבוד בתור מארחת בגרג?

3 במאי 2021, 15:35
עבודהעבודת נוערמסעדותמלצרותקפה    
4 תשובות
כןן נשמע שווה
ש
שטרצלע
כן בטח, תנסי ואם את אוהבת תמשיכי
פ
פרפר תכלת
לדעתי כן, אבל הכל תלוי בתנאים אם הם מתאימים עבורך
ה
הוֹלְדֶן
כן למה לא אם את לא עובדת כרגע ואת חושבת שאת מתאימה אז כן.
I
I:
באותו הנושא:
מה כדאי ללמוד חינוך גם אם אין לי בגרות או שרק לעבוד בתור סייעת לגן ילדים
כדאי לי לעבוד כמארחת במסעדה?
כדאי לעבוד בתור מוכרת פרחים לא באופן קבוע?
הגיוני שמישהו רוצה אותי בתור מארחת למסעדה ואני עוד לא בת 15?
איפה מוצאים עבודה בתור ברמנית/מארחת?
איך זה לעבוד בתור מארחת?
עד כמה גרוע לעבוד בגרג?
מאיזה גיל אפשר לעבוד בגרג
כדאי לעבוד בתור קופאית?
תעזרו לי עם השאלה אני לא מבינה כל מי שעובדת בתור מארחת חייבת להיות יפה??
איך אני אמורה להתלבש בתור מארחת למסעדה או בית קפה?