10 תשובות
הכל טוב גם לי אין כרגע (חוץ ממפורסמים)
את אני
זה בסדר גמור ברגע שתראי מישהו שימצא חן בעינייך זה כבר יבוא לבד
גם לי אין... הכול טוב
אנונימית
אין מצב שזה גנטי. מציאות שאת פה...
ובנוגע לשאלה, זה בסדר גמור להיות לבד בגיל 16. זה שלהרבה מסביב יש- לא אמור להכניס אותך ללחץ. כשיגיע תורך- יגיע, והחיים שלך יהיו מאושרים גם לפני וגם אחרי.
ובנוגע לשאלה, זה בסדר גמור להיות לבד בגיל 16. זה שלהרבה מסביב יש- לא אמור להכניס אותך ללחץ. כשיגיע תורך- יגיע, והחיים שלך יהיו מאושרים גם לפני וגם אחרי.
לא זה בסדר גם לי אין
יש אנשים שאין להם קראשים. יכול להיות שיהיו לך קראשים בעתיד, וגם יכול להיות שלא. הכל בסדר.
אף פעם לא היו לי קראשים רומנטיים. יש לי קראשים אפלטוניים, אבל אף פעם לא היו לי קראשים רומנטיים, וזה בסדר. במקרה שלי, זה קשור לא-רומנטיות. יש אנשים שאף פעם אין להם קראשים מאף סוג.
אף פעם לא היו לי קראשים רומנטיים. יש לי קראשים אפלטוניים, אבל אף פעם לא היו לי קראשים רומנטיים, וזה בסדר. במקרה שלי, זה קשור לא-רומנטיות. יש אנשים שאף פעם אין להם קראשים מאף סוג.
אולי את א - רומנטית
זה בסדר אין לך בעיה
תנסי בנות בהצלחה 3:
באותו הנושא: