5 תשובות
לא, אם את רוצה שימי
לא
xm1
מה שנוח לך
אני עם ג'קט 24/7 כי אני לא מרגישה בנוח עם הגוף שלי ואף אחד לא אומר לי על זה כלום וזה לא מוזר כי יש עוד אנשים כאלה
זה לא פדיחה בכלל
אבל חם מאוד בחוץ