5 תשובות
לא, אם את רוצה שימי
לא
מה שנוח לך
אני עם ג'קט 24/7 כי אני לא מרגישה בנוח עם הגוף שלי ואף אחד לא אומר לי על זה כלום וזה לא מוזר כי יש עוד אנשים כאלה
זה לא פדיחה בכלל
אבל חם מאוד בחוץ
אבל חם מאוד בחוץ
באותו הנושא: