5 תשובות
אני עם ג'קט 24/7 כי אני לא מרגישה בנוח עם הגוף שלי ואף אחד לא אומר לי על זה כלום וזה לא מוזר כי יש עוד אנשים כאלה
זה לא פדיחה בכלל
אבל חם מאוד בחוץ
מה שנוח לך
לא
xm1
לא, אם את רוצה שימי