יש לחבר שלי יומולדת עוד יומיים וקניתי לו גיפט קארד של 250 שקל אבל אני לא יוכל לתת לו את זה ביום של היומולדת שלו
הוא לא יהיה בבית ביומולדת שלו כול היום אז אני לא יוכל לתת לו את זה אז לתת לו את זה לפני היומולדת שלו או אחרי? מה עדיף? כי לפני זה כאילו מקדים ומרגיש כאילו זה לא קשור ואחרי מרגיש כאילו שכחתי וזה באיחור