2 תשובות
אולי תקחי אותה לשיחה ותגידי לה שאת רוצה גם לבלות איתה לבד?
ברור שאל תבקשי ממנה להתרחק מהם כי זה סתם יהיה טוקסיק.
אין כל כך מה לעשות בנוגע למצב מלבד לנסות לדבר איתה ולהחזיר דברים כמו שהם היו.
ברור שאל תבקשי ממנה להתרחק מהם כי זה סתם יהיה טוקסיק.
אין כל כך מה לעשות בנוגע למצב מלבד לנסות לדבר איתה ולהחזיר דברים כמו שהם היו.
זה קורה. חברים מתרחקים לפעמים. היא עדיין חברה שלך, פשוט פחות איתך כי יש לה עוד חברים. אתן יכולות ליצור קבוצה של חברים, ככה יהיה יותר מעניין ובכל זאת תוכלי להיות יחד איתה.
באותו הנושא: