17 תשובות
לא אל תעשי את זה, זה יקח לך מלא מלא זמן אולי יש לך טייץ? או שתחכי לבוקר לעשות את זה
I:
את מזוכיסטית אישה? לא נשמע כיף
שואל השאלה:
אני לא יכולה לחכות לבוקר כי אני לא מצליחה לקום מוקדם וגם עם המכונה לוקח איזה שעה לפחות
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא כיף אבל אני יכולה לסבול כאב
אנונימית
תשאילי מאמא
לא אל תעשי את זה אחותי זה סבל, היה לי משעמם פעם אז עשיתי את זה לאזור ממש קטן וזה כואב רצח אין לך סכ*ן?
שואל השאלה:
מה להשאיל ממנה
אנונימית
את יכולה לנסות אבל זה יקח לך מלא זמן
ולא הבנתי איזו מכונה חחח
שואל השאלה:
סכין כאילו?^^ מה הקשר? את מתכוונת לסכין גילוח? אני לא משתמשת בזה
ואני לא מדברת על הסבל אני יכולה לסבול את זה אני מדברת על הזמן והשיעמום
אנונימית
שואל השאלה:
מכונה שמוציאה שיערות
מהשורש אבל לא כמו סכין גילוח
אנונימית
כן נו סכין גילוח חחח ולמה לא זה עדיף מאשר להוציא בפינצטה ייקח לך שעות
את לא יכולה לבקש מחברה טייץ?
שואל השאלה:
יש לי טייץ אבל אני לא יכולה אני לא מרגישה איתו בנוח
אנונימית
מה אמאלה איך לא כואב לך
אם יש לך כוח לכי על זה לא ממליצה סתם ישאר לך סימן עדיף לשים טייץ (תבקשי מאמא או מחברה טייץ שאת מרגישה איתו בנוח)
מה עשית בסוף?