6 תשובות
מסכנה תאמיני לי זה פשוט ככה זה לא אומר כלום על איך שהוא מרגיש אליך אני וחבר שלי לרוב גם ככה..
שואל השאלה:
לא יודעת לפעמים זה מרגיש כאילו הוא לא רוצה לדבר וזה גם מתחיל להרגיש כאילו אני מציקה לו למרות שאני יודעת שלא כאילו תתחיל שיחות גםם
לא יודעת לפעמים זה מרגיש כאילו הוא לא רוצה לדבר וזה גם מתחיל להרגיש כאילו אני מציקה לו למרות שאני יודעת שלא כאילו תתחיל שיחות גםם
אנונימית
אולי הוא מתבייש להתחיל שיחות או שהוא פשוט לא אחד כזה שמתחיל שיחות זה קורה לי ככה עם ידיד שלי אבל הוא פשוט בנאדם כזה והוא עושה את זה עם כולם
שואל השאלה:
איך לרמוז לו שיתחיל גם שיחות? כאילו לא בא לי להגיד לו כזה "למה רק אני מתחילה שיחות?" זה מביך
איך לרמוז לו שיתחיל גם שיחות? כאילו לא בא לי להגיד לו כזה "למה רק אני מתחילה שיחות?" זה מביך
אנונימית
אולי הוא לא יודע איך להתחיל איתך שיחה תנסי לרמוז לו על זה
אני ממש מבינה אותך, בעיקרון זה קרה לי פעם ופשוט עזבתי את הידיד הזה ומעז ניתקנו קשר וניראלי שזה מה שהיה נכון לעשות אבל יש לי ידיד שזה גם קרה לי איתו וזה פשוט הוא בנאדם כזה אז אולי לזרוק לו בצחוק כזה "מה למה אתה אף פעם לא שולח הודעה?" או משהו בסגנון
באותו הנושא: