24 תשובות
קול
אני בסדר עם המראה שלי
ומה אם לדעתי אין לה קול יפה? ובנוסף היא די מכוערת
אנונימי
הקול
אני מספיק בטוחה במראה שלי(:
קול
יש לי קול מחריד
אנונימית
הקול שלה פחות גרוע מהמראה אבל שניהם גרועים
אז הקול
אנונימי
בול מה שאנונימי אמר xd
^^^מה עובר עליכם פה
נשבעת היא אחת היפות
קול כי יהיה לי יותר קל לעשות מזה קריירה
את נמשכת לבנות שאת אומרת שהיא אחת היפות? עכשיו ברצינות בעיני בנים היא בין המכוערות בלי להעליב
אנונימי
אם אריאנה מכוערת אז מה אני:(
אנונימית
^^ ופה אני מתחילה לחשוד שאתה הומו
יאלה מינוסים בואו אליי לא אכפת לי .
אנונימית
חח ואת לסבית ברמה גבוהה מאוד אם את נמשכת אליה..
אף אחד מהם . תודה
^^
אני לא נמשכת אליה באופן מיני..
אני חושבת שהיא יפה ברמות
אנונימית
כי פשוט מאוד מטופחת ונחמדה זאת עובדה. המראה החיצוני שלה פשוט לא יפה..
^
אבל הוא כן (:
נראלי את עוד תקועה על אריאנה מ2010
אנונימית
קול
אני כבר יפה:)
אנונימי, אני בן ואני חושב שהיא אחת היפות בעולם הזה.
היא נראית מדהים!
אנונימי
וכל הבנים חושבים כמוני זאת עובדה היא נראית טוב רצח..
וגם היא שרה דיי טוב
אנונימי
יופי כי זה לא שאהיה זמרת
מראה, אריאנה מהממת
לא תודה אני בסדר
אבל לא אתנגד לריינג' ווקאלי
sus..
אנונימי