21 תשובות
מה זה אומר כל הבלה בלה בלה הזה, אני מהדור הזקן.
קווין ביטלס
אין לי שם לאנדרייטד יש לי בעיקר שירים
אין לי שם לאנדרייטד יש לי בעיקר שירים
אוברייטד וואן דיריקשאן וארקטיק מונקיז.
אנדרייטד אין לי
אנדרייטד אין לי
אנונימי
טוונטי וואן פילוטס נהדרים, נהדרים. .
*אנשים שאף פעם לא שמעו ארקטיק מאנקיז*:
"ארקטיק מאנקיז אוברייטד"
"ארקטיק מאנקיז אוברייטד"
אנונימית
אוברייטד-קווין, לד זפלין, פינק פלויד.
אנדרייטד-הקינקס, סמול פייסס
אנדרייטד-הקינקס, סמול פייסס
שואל השאלה:
^^^
^
פינק פלויד אוברייטד? לד זפלין?! אלו שתי הפאקינג להקות הכי טובות שקיימות! אשמח שתסבירו את עצמכם
^^^
^
פינק פלויד אוברייטד? לד זפלין?! אלו שתי הפאקינג להקות הכי טובות שקיימות! אשמח שתסבירו את עצמכם
אנונימי
פינק פלויד יצרו מוזיקה משעממת
לד זפלין סתם מעתיקנים.
לד זפלין סתם מעתיקנים.
פינק פלויד ממש לא אוברייטד
יש להם שירים מדהימים והם יוצרים שירים בצורה מיוחדת ושונה ממה שכל להקה אחרת עושה ... הם הביאו סגנון חדש לעולם המוזיקה
והם יוצרים מוזיקה אמיתית ועמוקה עם מילים מדהימות
וזה שהשירים שלהם ארוכים רק נותן לך עוד קצת זמן להינות מיצירת האומנות שלהם
ועכשיו לשאלה..
אוברייטד - לדעתי קווין- המוזיקה שלהם די משעממת והלחן של השירים שלהם ממש מעצבן אותי.. אני לא מצליחה להבין איך אנשים נהנים מהמוזיקה הזו
וגם בכללי רוב המעריצים של קווין מכירים כמה מהשירים המפורסמים שלהם ואת כל שאר היצירות היותר עמוקות ויפות הם פחות מכירים...
אנדרייטד- פו פייגטרס, בילי גואל , הסטונס ,דייר סטרייטס, 5fdp, velvet revolver
יש להם שירים מדהימים והם יוצרים שירים בצורה מיוחדת ושונה ממה שכל להקה אחרת עושה ... הם הביאו סגנון חדש לעולם המוזיקה
והם יוצרים מוזיקה אמיתית ועמוקה עם מילים מדהימות
וזה שהשירים שלהם ארוכים רק נותן לך עוד קצת זמן להינות מיצירת האומנות שלהם
ועכשיו לשאלה..
אוברייטד - לדעתי קווין- המוזיקה שלהם די משעממת והלחן של השירים שלהם ממש מעצבן אותי.. אני לא מצליחה להבין איך אנשים נהנים מהמוזיקה הזו
וגם בכללי רוב המעריצים של קווין מכירים כמה מהשירים המפורסמים שלהם ואת כל שאר היצירות היותר עמוקות ויפות הם פחות מכירים...
אנדרייטד- פו פייגטרס, בילי גואל , הסטונס ,דייר סטרייטס, 5fdp, velvet revolver
^^
פינק פלויד אוברייטד? הביטלס אם כבר בקושי טופ 5 הלהקות הכי טובות בכל הזמנים
פינק פלויד אוברייטד? הביטלס אם כבר בקושי טופ 5 הלהקות הכי טובות בכל הזמנים
שאלו מי אוברייטד, לדעתי פינק פלויד אוברייטד. מה הבעיה?
כי זה מגיע ממישהי שמעריצה את הלהקה השנייה הכי אוברייטד בהיסטוריה
שואל השאלה:
לארי - הביטלס ממש לא אוברייטד.. הביטלס מדהימים, הביטלס לא סתם נחשבת ללהקה הכי טובה בכל הזמנים.
a stone -
זה שאתה לא מתחבר לסגנון של להקה מסוימת או שאין לך סבלנות לשמוע יצירות של 24 דקות לא אומר שהלהקה אוברייטד..
פינק פלויד היו גאונים, אתה לא יכול להגיד שלא.
כל כך הרבה אלבומים שהם יצירות מופת, שילבו מסרים פילוסופיים בתוך מוזיקת רוק והביאו משהו חדש ומדהים שלא היה לפני.
בקשר לזפלין, המוזיקה שלהם פשוט אחד הדברים הכי טובים שיש על הכדור הזה, זה שאתה לא מתחבר אליה זה משהו אחר.. אבל מתלהבים מהם כי הם היו פשוט מעולים, הקול המדהים של פלאנט, עם הסולואים של פייג', הבס הבלוזי של ג'ונס ובונהם - מתופף הרוק הטוב בכל הזמנים.
שתי להקות מדהימות שהן ממש ממש לא אוברייטד.
לארי - הביטלס ממש לא אוברייטד.. הביטלס מדהימים, הביטלס לא סתם נחשבת ללהקה הכי טובה בכל הזמנים.
a stone -
זה שאתה לא מתחבר לסגנון של להקה מסוימת או שאין לך סבלנות לשמוע יצירות של 24 דקות לא אומר שהלהקה אוברייטד..
פינק פלויד היו גאונים, אתה לא יכול להגיד שלא.
כל כך הרבה אלבומים שהם יצירות מופת, שילבו מסרים פילוסופיים בתוך מוזיקת רוק והביאו משהו חדש ומדהים שלא היה לפני.
בקשר לזפלין, המוזיקה שלהם פשוט אחד הדברים הכי טובים שיש על הכדור הזה, זה שאתה לא מתחבר אליה זה משהו אחר.. אבל מתלהבים מהם כי הם היו פשוט מעולים, הקול המדהים של פלאנט, עם הסולואים של פייג', הבס הבלוזי של ג'ונס ובונהם - מתופף הרוק הטוב בכל הזמנים.
שתי להקות מדהימות שהן ממש ממש לא אוברייטד.
אנונימי
נכון. זה עניין של דעה.
שואל השאלה:
אני יודע שזה עניין של דעה.. הבעתי את שלי והסברתי למה הן לא אוברייטד..
אני יודע שזה עניין של דעה.. הבעתי את שלי והסברתי למה הן לא אוברייטד..
אנונימי
שואל השאלה:
הכול מעולה, אגב שם גאוני, תמונה פצצה
הכול מעולה, אגב שם גאוני, תמונה פצצה
אנונימי
דיילי
הלהקות הכי אוברייטד-
הביטלס, נירוונה, acdc, mettalica
ואני אוהבת את הביטלס ברמות, הם פשוט ממש ממש אוברייטד.
נירוונה גם - זה לא שהם לא טובים, הם פשוט לא עד כדי כך
השניים האחרים אני באמת לא מבינה מה יש לאהוב בהם..
הלהקות הכי אוברייטד-
הביטלס, נירוונה, acdc, mettalica
ואני אוהבת את הביטלס ברמות, הם פשוט ממש ממש אוברייטד.
נירוונה גם - זה לא שהם לא טובים, הם פשוט לא עד כדי כך
השניים האחרים אני באמת לא מבינה מה יש לאהוב בהם..
אוברייטד נירוונה ולפני שאתם צורחים אלי אני נורא אוהב אותם אבל פשוט הם לא רצו להפוך לעוד אחת מהלהקות עם הקהל מעריצים הענק קהל שאוהב את המוזיקה שלהם כי היא טרנדית ומגניבה אבל זה בידיוק מה שקרה ועם זאת הגיעו אנשים לא רצויים אנשים שהם הדוגמא המושלמם לדברים הרעים באנושות אליהם מדברים חלק מהשירים שלהם הומופובים סקסיסטים גזענים כל שונאי חינם אחרים שלא באמת מבינים שהלהקה מבקרת אותם ואוהבים לירות באקדחים שלהם ולעובדה הזאת הייתה השפעה גדולה על קורט קוביין והיא לק מהגורמים לתאבדותו לכן לדעתי נירוונה הם אוברייטד כי הם מקבלים הערצה שהם לא רוצים הערצה שלא מגיעה למעריצים מסויימים לתת
אנדרייטד cridens clirwater rivaival
אנדרייטד cridens clirwater rivaival
קורט קוביין הומופוב?
הוא היה גאה בעובדה שהוא הומו למרות שהוא לא.
הוא היה גאה בעובדה שהוא הומו למרות שהוא לא.
אני מתכוון שהיו מעריצים הומופובים, סקסיסטים ,גזענים. קורט קוביין היה אדם מדהים והרבה שירים שלו קראו לאהבת חינם שיוויון וקבלת השונה והעובדה שהיו ללהקה מעריצים שהיו ההפך ממה שקורט רצה ליצג הכאיבה לו מאוד
באותו הנושא: