5 תשובות
כן
אנונימי
לא. אני חושבת שהעונש הכי טוב על פגיעה בחברה הוא פיצוי ישיר לחברה (כלומר עבודות שרות לזמן ממושך של מספר שנים) ובגלל שאנסים גם פוגעים במישהו ישירות אז גם כמות גדולה של כסף כדי לעזור לשקם את הנפגע וכדי לפצות על הפגיעה
_./
שואל השאלה:
גנבים צריכים להחזיר את הדברים ושירות או לא יודעת ורוצחים לכלא... אבל אנסים צריכים לקבל עונש סירוס לדעתי... שהם לא יעשו את זה יותר
ברור כי יש להם בעיה נפשית וזה יחזור על עצמו וגם העונש לא כזה ארוך גדול אז הם ישתחררו וזה יקרה שוב זה מה שקורה בתכלס