10 תשובות
איך שש סנטימטר?
שואל השאלה:
שש סנטימטר
הרבה או קצת?
שש סנטימטר
הרבה או קצת?
אנונימית
6 סנטימטר זה המון. התכוונת אולי ל6 מילימטר?
לא ממש הגיוני שזה יהיה 6 סנטימטר, אולי מדדת ביחידות אחרות
שואל השאלה:
כלומר שאם אני לוקחת סרט מדידה וכורכת אותו סביב האצבע רשום 6 ס"מ
כלומר שאם אני לוקחת סרט מדידה וכורכת אותו סביב האצבע רשום 6 ס"מ
אנונימית
זה לא קוטר זה ההיקף
את אמורה למדוד את העובי של האצבע ולא להקיף אותה
את אמורה למדוד את העובי של האצבע ולא להקיף אותה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
מה זאת אומרת?
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך עושים את זה
ואיך עושים את זה
אנונימית
תמדדי את הרוחב של האצבע ולא את האורך
כשהאצבע פונה למעלה תמדדי במאוזן את העובי שלה
כשהאצבע פונה למעלה תמדדי במאוזן את העובי שלה
שואל השאלה:
אה תודה
אה תודה
אנונימית
באותו הנושא: