10 תשובות
איך שש סנטימטר?
שואל השאלה:
שש סנטימטר
הרבה או קצת?
אנונימית
6 סנטימטר זה המון. התכוונת אולי ל6 מילימטר?
לא ממש הגיוני שזה יהיה 6 סנטימטר, אולי מדדת ביחידות אחרות
שואל השאלה:
כלומר שאם אני לוקחת סרט מדידה וכורכת אותו סביב האצבע רשום 6 ס"מ
אנונימית
זה לא קוטר זה ההיקף
את אמורה למדוד את העובי של האצבע ולא להקיף אותה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך עושים את זה
אנונימית
תמדדי את הרוחב של האצבע ולא את האורך
כשהאצבע פונה למעלה תמדדי במאוזן את העובי שלה
שואל השאלה:
אה תודה
אנונימית