5 תשובות
קרה*^
ולשאלה תבקשי שיעשו לך פו
ולשאלה תבקשי שיעשו לך פו
איך זה קרא
תלכי לאחד ההורים שיעשו פו, שיוציאו לאט לאט.. תמצמצי הרבה זה יצא אל תדאגי
להוציא בעדינות עם אמבע נקייה בעדינותת
למצמץ מלא מלא וכשזה מחוץ ללבן של העין להשתמש באצבע בשביל להוריד. אם ממש קשה שלא יהיה בלבן אז אפשר גם לגעת עם האצבע ושזה יידבק כזה ואז להוציא אבל קצת כואב בעין ולא הכי נקי