5 תשובות
תמצאי תחליפים לטלפון. לקרוא ,לצאת להליכה עם אחים שלך (אם יש לא קריטי גם לבד)
בהצלחה
אני שומרת שבת ואת רוב השבת אני מבלה עם אחיות שלי, עושה הליכה עם חברים, קוראת ולפעמים גם ישנה
זה כיף אם את מוצאת עוד אנשים להיות איתם בשבת
הטיפ הכי טוב הוא פשוט להשיג ספר מעניין ולשקוע בו כל השבת
זאת גם הזדמנות נפלאה ללמוד למבחנים ולהשלים שעות שינה, אפשר לשחק במשחקי קופסא עם המשפחה אם הם זורמים
פיגי טויז.אני יודעת שזה הכי מפגר בארקץ אבל בנדר זה כיף כל החרא הזה
תגידי לעצמך שזה טוב להתנתק קצת במיוחד שרוב הזמן אנשים עם טלפונים

ושסופסוף יש לך הזדמנות לעשות דברים אחרים שכנראה פחות היית עושה ביום יום
לקרוא להיות עם המשפחה לדבר אפילו לשחק עם אחים או עם מי שתחליטי