3 תשובות
לפי החיצוניות שלך. כנראה שצבעת את השיער, את שמה אייליינר ושמה בגדים של ילדי סנטר או לפחות כמה ממאפיינים חיצוניים שיש לילדי סנטר
שואל השאלה:
כן צבעתי את השיער
אני לא שמה איילנר אבל שמה עיפרון כחול מתחת לעיינים
ואני מתלבשת כמו כל ילדה רגילה
כן צבעתי את השיער
אני לא שמה איילנר אבל שמה עיפרון כחול מתחת לעיינים
ואני מתלבשת כמו כל ילדה רגילה
אנונימית
סיפור חיי :(
באותו הנושא: