7 תשובות
אם יש לך קבוצת חברים תעשו את זה שכל אחד מתחפש לדמות אחרת ואז נכנסים לחדר וכל אחד מצלם את עצמו אומר מי הוא חושב שיהיה הכי שיכור בסוף הערב זה מצחיק ואז אחר כך רואים את כל הסרטונים ביום אחר כך
סורי מראש אם את קטינה אין לי מושג כתוב רק אנונימית
אנונימית
שואל השאלה:
ואי הבאתם רעיונות ממש מגניבים
תודה רבה❤
אנונימית
הלכתי עם גלימה לביצפר (כן אני מביכה) d:
אנונימית
^^לא מביך בכלל אני הסתובבתי כל החורף עם צעיף של הבית שלי ובירצפת יש מתכונים ממש טובים באינטרנט (ואני יודע שטיפה מאוחר מידי אבל בשביל מעריצי הארי פוטר כל יום הוא יום הארי פוטר)
מרתוןן עם חברים בבית ופופקורן חובה
מקווה שאני גם מוזמנת חח
לראות את הסרטים
ולקרוא את הספרים :)
לעשות מרתון של כל הסרטים