3 תשובות
אצלנו בבית ספר, חלק מהציון זה תלמידאות - מורכב גם מנוכחות. ולכן אם אני אבריז תמיד, יורידו לי ציון (אפילו אם אפציץ במבחנים). את צריכה לבדוק איך זה מתנהל בבית הספר שלך
נראה לי שלא יעשו משהו
לפחות אצלי בבית ספר כבר לא בודקים נוכחות כי גם ככה בתקופה הזאת רק מתרגלים ולא לומדים חומר חדש
וגם ככה חצי מהימים זה ימים של מתכונות/ בגרויות/ חופש לפני מתכונות ובגרויות
ואת גם שמיניסטית אני מניחה שגם ככה את לא לומדת הרבה מקצועות
תגידי שאת מפחדת מהמוטציה לא יעשו לך כלום
אני לבנתיים משיצאנן מהסגר לא הייתי בשיעור אנגלית אחד