4 תשובות
שואל השאלה:
^^אני לא מאוד טוב בלדבר ואם אני לא אעזור הם יצרחו ויצעקו עליי עוד יותר ויענישו אותי
^^אני לא מאוד טוב בלדבר ואם אני לא אעזור הם יצרחו ויצעקו עליי עוד יותר ויענישו אותי
אנונימי
תכתבו מכתב ותראו להם כשאתם לא מנקים יש תהו ובוהו אז לצרוח לא עוזר ומעליב אותכם הילדים שלהם
קח את ההורים לשיחה ודבר איתם על זה...
תאדיר את המצב ותגיד שאתם נהנים לנקות ולעזור להם, אבל הגישה שלהם כלפיכם מציקה מאוד ומורידה את המורל ואת הרצון לעזור...
תאדיר את המצב ותגיד שאתם נהנים לנקות ולעזור להם, אבל הגישה שלהם כלפיכם מציקה מאוד ומורידה את המורל ואת הרצון לעזור...
אז אל תעזרו. שיעזרו לעצמם כפויי טובה
באותו הנושא: