10 תשובות
לא שווה שיכאב לך בשביל ציון במבחן.
הבריאות שלך יותר שווה מזה, שימי קרח ולכי לישון ותקומי מחר ותשנני את החומר בעפ זה עדיף.
שואל השאלה:
אני חייבת 90 פלוס במבחן ויש חומר שעדיין לא נגעתי בו אני לא יכולה לוותר עכשיו

אני אנסה לשים קרח תודה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא בבוקר אז אין בעיה
אנונימית
יאללה אחותי יש לך את זה
מחזיקה לך אצבעות
את תצליחי
בסטי את חייבת להפסיק אז מה שלא הספקת הכל את כבר הורגת את עצמך השעה שלוש בלילה וכולך בכאבים בגלל המבחן זה לא שווה את זה
תעשי מה שאת יכולה מחר וזהו את השקעת וזה הכי חשוב בהצלחה !!
אנונימית
שימי על היד שקית קרח
שואל השאלה:
סביר מינוס
מה שהיה היה יהיה טוב !
אנונימית
יאללה בבצלחה תעדכני :)
נו איך היה?
אנונימית
צודקת זאת הגישה כל הכבודד
אנונימית