9 תשובות
לא להיות בטלפון
לצאת מסטיפס זה בטוח
לישון
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא הייתי בטלפון! רק עכשיו כי אני לא יכול לישון
אני לא הייתי בטלפון! רק עכשיו כי אני לא יכול לישון
אנונימי
לעצום עיניים והקסם יקרה מעצמו
גם לי יש את הלילות האלו זה מחרפן, נסה לעזוב את הטלפון אולי לשתות תה זה מרגיע ומרדים או שאתה יכול ללכת לסלון לראות איזה פרק מסדרה (לא במיטה) זה כבר יעייף אותך, מקווה שעזרתי :)
תשתי קצת אלכוהול
פשוט תרגגעי. תקחי נשימה עמוקה ותרגיעי את כל הגוף, כאילו את שוכבת על ענן. פשוט תחשבי על דברים אחרים (לא שמציקים לך) וואט לאט את תרדמי. אם את חושבת על משהו שמציג לך תקליטי אותו לעצמך ותפרקי את זה או שתכתבי על דף את כל מה שאת רוצה לפרוק. ואז תלכי לישון. לילה טוב:)
תספור כבשים, בהצלחה.