12 תשובות
בחיים לא שמעתי על זה, למה זה נועד?
אנונימית
הממ האמת שהפרדה באוטובוסים יש רק בתוך ירושלים, סתם ככה לא נתקלתי בהפרדה ונסעתי בתחבורה ציבורית דיי הרבה
אני אישית חושבת שזה מוגזם אבל אני לא אבוא ואתלונן על זה כי בכל זאת זכותם
שואל השאלה:
הדתיים עושים את זה כמין הפרדה בין גברים לנשים... גברים חלק קדמי באוטובוס ונשים חלק אחורי
אנונימי
שואל השאלה:
ולגבי זה שהעירו לי על זה שישבתי מאחורה?
אנונימי
זה למטרות צניעות והבנות מאחורה כי אם הבנים יהיו מאחורה הם יסתכלו על הבנות וזה לא צנוע לכן יש הפרדה
זה לא ברוב האוטובוסים זה פשוט באוטובוסים שיש בהם רוב חרדי
מה אני חושב על זה? שזה הגיוני. אני לא חרדי אבל אם זה מה שהם מעדיפים כקהילה וזה לא פוגע בי אז למה לא?
אוטובוס מלא דתיים אז הגיוני לכבד את ההפרדה , אפילו אם אתה לא מסכים עם הרעיון הכללי . במיוחד באוטובוסים בירושלים בשכונות חרדיות שיש הפרדה ברורה שני המינים רוצים בכך וזה לא יזיק לי אם אני אשב בצד הזה או הזה
אין ברוב האוטובוסים הפרדה כזאת בכלל.
ואם כן.. אז זה ממש למקומות חרדים קיצוניים ולא כמו השכונה בית וגן בירושלים.
אם זה קיים ברוב השכונות החרדיות זאת לדעתי חוצפה כי לא רק האןטובוס עובר שם אלא בעוד מקומוץ של חילוניים או דתיים.
אבל על עוד זה רק בתוך השכונהשלהם לא אכפת לי.
שואל השאלה:
זה קיים פחות בתוך הערים...
יותר באוטובוסים הבין עירונים...
ונתתי דוגמא רק.. יש גם מלא נגיד בנסיעות לבית שמש וכאלה בני ברק... וכו
אנונימי
כן, אתה אומר שמות של ערים עם אוכלוסייה גבוהה של חרדים, אז מן הזתם שזה יהיה ככה
הרבה פעמים מעירים לבנים שמתיישבים באזור של הבנות כי זה לא מתאים וצריך לכבד
אנונימי