9 תשובות
תגידי ששינית שם, ותוסיפי רק נקודה , ותשני את הביו ואל תגידי להם מה השם החדש , אם את רוצה את יכולה להגיד שאני זה השם החדש , לא אכפת לי
שואל השאלה:
^^^^אני לא רוצה שהם ידעו כי אני שואלת פה דברים שאני לא רוצה לומר להם אז לא בא לי שהם ידעו על זה
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני לא אגיד אל תדאגי
אנונימית
אחותיי
מה אכפת לךך
שיקפצוו
שני שם אין לך ברירה
מה אכפת לך יאלה שידעו מי את
אז מתי שאת אומרת דברים שאת לא רוצה שידעו אז תעשי מאנונימי
אבל אם את אומרת להם את השם שלי כאן, תודיעי לי לפני
באותו הנושא: