12 תשובות
שואל השאלה:
תענו פליז
הפסיקו מהסיבה שרצו לקדם את המחירןץ של 12
כן
ה12 הרגיל עדיף עליו בכל אספקט(והם מתומחרים בערך אותו דבר)
ממש לא עדיף
מצטער אבל אל תגיד דברים שאתה פחות יודע עליהם
השוותי בין שניהם
הכל ב12 יותר טוב כמעט(חוץ מהעובדה שה11 פרו עם 3 מצלמות, אבל זה הבדל ממש מינורי)
ממש לא טוב
תבדוק שוב הסוללה ב12 הרבה פחות טובה מ11
לא מורגש
מה אתה רציני
אני יכול להתווכח איתך עד מחר , לך תראה חוות דעת של אנשים הסוללה ב11 חדמש טובה יותר מה12 וזה מורגש
והמחיר הוא גם לא אותו דבר וגם לא קטן הפרש של 800 כמעט
שואל השאלה:
11 פרו מקס לדעתי הרבה יותר טוב לדעתי מה 12 ומה שאמרת חיזק את זה ❤
ברור
הוא הרבה יותר טוב אולי חוץ מהמצלמה שעברה שינוי ותוספת של 5g
שואל השאלה:
אני גם רציתי לקנות אותו במיוחד מהיבואן הרשמי איידיגיטל והם כבר לא מוכרים אותו בחנויות אחרות כן כאילו לפי מה שראיתי באינטרנט אבל סתם רציתי לדעת אם באמת הפסיקו לייצר אותו
לצערי גם אני רוצה אותו קצת באיחור
מצאתי כמה חדשים כולם 64 כנראה אקנה ממישהו