7 תשובות
שואל השאלה:
תודה ^-^
בא לי איתה 1v1 :)
גם לי אבל אני 100% אפסיד
שואל השאלה:
נעע
פרוטקשן 10 תספיק נכון ?
אין לי שמץ
שואל השאלה:
מן הסתם :)
ו.. אני בת
חחח
כתבתי את זה פה היום כבר שלוש פעמים :)))
זו הרביעית ^-^
שואל השאלה:
נעע
אני צוחקת על זהה
אתמול מישהוא דיבר אלי בלשון זכר
וואו התאפקתי לא לצחוק חחח