התחברות הרשמה

אם אני כותבת מאנונימי זה עדיין מחשיב לי את התשובה בדף?

1 במאי 2021, 13:53
פרחים בסטיפסאודות סטיפסנקודותמחיקת שאלותמומחי סטיפס    
3 תשובות
כן
z
zuth
כן
S
SNOT
כן בטח
א
אני בת כן
באותו הנושא:
אם אני כותבת שאלה אובדנית דרך אנונימי עדיין יכולים לבוא אליי משטרה?
אם אני כותבת שאלה מאנונימי
אם אני כותבת מאנונימי עדיין יעלו לי נקודות?
אם כותבים מאנונימי ומביאים לך פרח זה מחשיב את זה?
אם עניתי מאנונימי זה מחשיב לי תפרח?
אם אני כותבת תשובה מאנונימית, ונותנים לי פרח, הפרח עדיין מגיע אליי, נכון?
אם אני כותבת שאלה מאנונימי ויורד לי נקודות אמינות זה עדיין מוריד לי מהפרופיל?
אפשר לקבל פרחים אם אני מאנונימי כותבת?
אם אני כותבת *תשובה* מאנונימי נאמן יכול לדעת שזאת אני?
אם אני עונה מאנונימי ומקבל פרח זה לא מחשיב?
אם אני כותבת שאלה באנונימי זה מחשיב את זה בתור השאלה שלי