4 תשובות
מסכימה
זה שטויות לדעתי אבל כן יש אנשים שנמאס מהם פשוט
לא מסכים.
זה בסדר לחשוב שאמן מסוים אוברייטד/אנדרייטד אם לדעתך ההערכה של האמן מוגזמת או לא מוערת מספיק
זה בסדר לחשוב שאמן מסוים אוברייטד/אנדרייטד אם לדעתך ההערכה של האמן מוגזמת או לא מוערת מספיק
^^
rapismylife
מסכים
rapismylife
מסכים